365 dages bytteservice - i butikkerne og på BR.dk
Ønskeliste
Din kurv

Click&Collect

Hurtig og nem ekspedition  

Nu har du mulighed for at bestille dine varer på BR.dk og hente dem i den butik, der er tættest på dig. 

Hvordan bestiller jeg? 

  1. Find den eller de varer, du ønsker at bestille  

  1. Tryk på “Click&Collect” og vælg det varehus, du ønsker at hente varen i. Herefter tilføjes varen til din kurv  

  1. Når du er færdig med at tilføje varer til din kurv, skal du trykke på “Kurv” efterfulgt af “Til kurven”.  Her får du vist en oversigt over de produkter, du er ved at bestille  

  1. Tryk på “Gå til betaling” og udfyld formularen - så finder vi varerne til dig.  

Senest to timer efter din bestilling modtager du en e-mail og SMS fra os om, at din ordre ligger klar til at blive afhentet i butikken. 

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL 

Hvor kan jeg afhente min ordre?

Når din ordre er klar til afhentning, kontakter vi dig via e-mail og SMS. Her finder du også dit afhentningssted.  

Normalvis skal du hente alle dine varer det samme sted, men i nogle situationer skal du hente flere steder. Det afhænger af den enkelte butiks udformning. 

Hold derfor øje med afhentningsstedet i den e-mail og SMS du modtager. 

I hvilket tidsrum kan jeg afhente min ordre?  

Det er faktisk meget enkelt! Lige så snart du har modtaget en mail/SMS om, at ordren er klar til afhentning, kan du afhente den. Du kan afhente din reserverede ordre indenfor butikkens åbningstider som kan ses her

Hvornår er min ordre klar, hvis jeg bestiller udenfor varehusets åbningstid?

Hvis du bestiller udenfor butikkens åbningstid, så tager vi fat på din ordre, så snart vi åbner - og så vil du få en SMS eller en e-mail, så snart din ordre er klar til afhentning.  

Hvor længe er min ordre reserveret?

Vi reserverer din ordre i to dage. Det betyder, at den er reserveret på dagen for klarmelding + den efterfølgende dag.  

Det vil sige, at bestiller du en ordre i dag, som også meldes klar til afhentning i dag, har du hele dagen i dag samt dagen i morgen (inden for butikkens åbningstid).  

Kan jeg risikere, at en vare ikke er på lager?

Det kan desværre forekomme, at en vare alligevel ikke er på lager i vores varehus. I de få tilfælde vil du dog få besked på e-mail og SMS inden for to timer.  

Hvornår skal jeg betale min ordre?

Selvom du foretager en bestilling online og indtaster dine kortoplysninger, opkræver vi først beløbet for dine varer, når du henter din ordre. Du betaler dermed først, når du har varen i hænderne.   

Hvad skal jeg medbringe, når jeg afhenter min ordre?

Du skal blot vise din klarmeldingsbesked eller ordrebekræftelse, som du enten kan printe ud og tage med - eller blot vise den e-mail eller SMS du har fået på telefonen.  

Gælder Click&Collect for alle varer på BR.dk?  

Nej. Der findes varer på BR.dk, der ikke kan købes i vores hypermarkeder. Disse kan derfor ikke reserveres.  

På disse varer vil “Click&Collect”-knappen ikke være tilgængelig, så du er aldrig i tvivl. 

Hvem kontakter jeg, hvis jeg har spørgsmål?

Du kontakter BRs kundeservice her.